Het abonnement

Wat krijg je van ons

Ons abonnement geeft je alles wat je nodig hebt voor het voeren van een WordPress / WooCommerce webwinkel. De belangrijkste onderdelen hiervan zijn:

  • Hulp, begeleiding en advies van onze online mentoren
  • Een standaard WooCommerce webwinkel
  • Shared managed hosting, inclusief https beveiligde domeinnaam
  • WordPress updatebeheer, inclusief moderatie voor verwijdering van spam-reacties.

Oftewel een startklaar opgeleverde WooCommerce webwinkel en professionele begeleiding door onze mentoren.

De online mentor

Een webwinkel die gemaakt is met WordPress met WooCommerce blijft de beste keus voor ondernemers omdat het flexibel is en eenvoudig meegroeit met ontwikkelingen op het internet. Maar uit recent onderzoek blijkt dat veel ondernemers het werken met WordPress en WooCommerce nog een te grote uitdaging vinden. Hiervoor hebben wij de online mentor in het leven geroepen. Met de hulp van onze online mentoren kan iedere ondernemer deze uitdaging nu met vol vertrouwen aangaan.



Wat doet de online mentor voor je

Je online mentor is er vooral om je te adviseren en te begeleiden bij het vullen, aanpassen en verbeteren van je webwinkel. Maar ook vragen over veiligheid, e-mail, back-ups, enzovoorts kun je allemaal stellen aan je mentor. Voor de duidelijkheid, jouw online mentor:

  • Beantwoordt al je vragen online,
  • houdt een oogje in het zeil achter de schermen,
  • verwittigt je bij veiligheidskwesties, prestatieproblemen of gebroken links en
  • voert maandelijks grondig website-onderhoud uit.

Vragen stellen/beantwoorden via e-mail ticket support

Als je er niet uitkomt stel je dus gewoon je vraag aan je mentor die je met antwoord en advies weer snel op weg helpt. Voor het stellen van een vraag hoef je niet per se ingelogd te zijn, je stuurt gewoon een e-mailtje met je vraag naar ons support team. Zij zorgen ervoor dat je vraag terecht komt bij jouw mentor. Dat leek ons wel zo makkelijk.

Met hulp van je mentor sta je er dus nooit alleen voor. Hij/zij staat de hele week voor je klaar van 8.00 tot 20.00 uur (inclusief het weekend).

Abonnement voor WordPress en WooCommerce support via e-mail

Stel vragen via e-mail

Je kunt met een eenvoudig e-mailtje een vraag stellen aan je mentor. Het antwoord wordt via e-mail weer naar je teruggestuurd. Tegelijkertijd wordt met iedere vraag een ticket aangemaakt en gevuld met de conversatie die via e-mail plaats heeft gevonden. Zo heb je altijd geschreven instructies en adviezen die je in je eigen tijd kunt nalezen en toewenden.

Eenvoudig beheer van tickets

Voor beheer van je tickets kun je altijd je account bij Goedkope SSL webwinkels raadplegen. Als je inlogt op onze website vindt je een overzicht van al je tickets. Je kunt hier ook tickets aanmaken, sluiten of verwijderen.

De webwinkel

Binnen 48 uur zal je webwinkel worden opgeleverd, voorzien van “Werk in uitvoering” pagina. Dit is een op zichzelf staande WordPress website waarop WooCommerce op nette wijze is geïnstalleerd, samen met de Mollie plugin voor betalingen. Meer informatie over de webwinkel.

Hosting, domeinnaam en updatebeheer

Webhosting is voor meeste ondernemers abacadabra. Maar voor jou is wel belangrijk dat de pagina’s van je webwinkel snel zullen laden. Omdat we onze omgeving speciaal ingericht hebben voor het gebruik van WooCommerce kun je er zeker van zijn dat je webwinkel altijd als een raket gaat!

Onze hosting is zoveel mogelijk gericht op ontzorgen, wat betekent dat je nooit zelf hoeft uit te zoeken hoe je iets in moet stellen. Als je geen antwoord vindt in onze FAQ dan kun je altijd een vraag stellen aan ons support team.

Een NL-domein

Bij iedere webwinkel hoort natuurlijk een domeinnaam. Is jouw domeinnaam al bezet? Controleer het op onze homepage en bestel direct je abonnement inclusief je zojuist gekozen NL domeinnaam.

Controleer je domeinnaam

Updatebeheer

Het tijdig doen van updates is belangrijk voor de veiligheid en stabiliteit van je webwinkel. Updates voor WordPress, je thema, plugins en eventuele vertalingen worden door ons netjes voor je bijgehouden. Daarnaast zorgen wij ook voor het beheer van de reacties op je webwinkel. Vervelende spamberichten, vermomd als reactie op je bericht of product worden hiermee handmatig door ons technische team verwijderd.

Abonnemenet voor Carte Blanche support

Onze Carte Blanche support past bij ieder budget

Met onze uitgebreide support voor WordPress en WooCommerce sta je sterk, ook met een klein budget.

Verkrijgbaar in drie varianten

Het abonnement is verkrijgbaar in drie varianten:

  • Budget support
  • Premium support
  • Priority support

Het onderscheid tussen deze drie varianten wordt gemaakt door de snelheid waarmee wij reageren op je ticket.

Upgrade en downgrade mogelijk vanaf start lidmaatschap

Je kunt wisselen van abonnement op ieder moment, vanaf de start van het lidmaatschap. Wijzigingen aan het abonnement gaan direct in, wat je veel vrijheid geeft. Bij een upgrade betaal je direct het verschil tussen de tarieven van de abonnementen in deze maandelijkse periode zodat je gelijk sneller antwoord krijgt op je vragen. De opvolgende maandelijkse periodieke betalingen zijn dan ter hoogte van het bedrag dat hoort bij de nieuwgekozen abonnementsvariant.

Na één jaar downgrade mogelijk naar basispakket

Vier weken voor het einde van de minimumduur krijg je de mogelijkheid om je abonnement te downgraden naar een pakket zonder WordPress / WooCommerce ticket support. Hierbij blijven de veilige webhosting, het veiligheidscertificaat, het updatemanagement, je domeinnaam en de ticket support voor de webhosting actief.

Voorbeelden

Een upgrade van budget naar premium op de 15e dag van de maandelijkse periode.
Voor deze upgrade moet voor de periode van de 15e dag tot het eind van de maandelijkse periode bijbetaald worden. Direct na voltooiing van de upgrade worden tickets binnen 24 uur beantwoord. De hoogte van de opvolgende maandelijkse periodieke betalingen wordt gelijk aan die van het premium abonnement.

Een downgrade van priority naar budget op de 20e dag van de maandelijkse periode.
Voor deze downgrade is geen bijbetaling nodig, het teveel betaalde bedrag wordt verrekend met de opvolgende periodieke betaling. Direct na voltooiing van de downgrade worden tickets binnen 5 dagen beantwoord. De hoogte van de opvolgende maandelijkse periodieke betalingen wordt gelijk aan die van het budget abonnement.

Betaling

De betaling van het abonnement geschiedt automatisch en wordt aan het begin van iedere maandelijkse periode van je rekening afgeschreven.

Na één jaar per maand opzegbaar

Je abonnement zal na één jaar automatisch omgezet worden in een maandelijks opzegbaar abonnement. De eerste mogelijkheid om dit te annuleren is vier weken voor het einde van dit jaar via je account bij Goedkope SSL webwinkels. Als je je abonnement in je account hebt geannuleerd dan zullen je account en je webwinkel worden stopgezet vanaf de eerste dag van de eerstvolgende periode.

Voorbeeld

Een abonnement die ingaat op 1 januari 2018 wordt door de abonnee geannuleerd op 7 december 2018.
De webwinkel en het abonnement bij Goedkope SSL webwinkels zullen worden stopgezet op 31 december 2018.